Saturday, May 26, 2012

Lamee at Dong Yi Shun.


Rasanya dah lebih drp 8 kali aku pegi restoran ni....

Letaknya di area Kelana Jaya..alamat aku tak copy but teringat utk amik gambar resitnya... sekali dgn tel.no. lagik !






dulu2 pergi untuk makan nasi putih + lauk pauk jer...

..especially dia punya 'Crispy Duck' - itik goreng.. dan juga Dumpling


 tapi la ni dah dapat tarikan terbaru, yg aku hanya tahu lepas pergi makan 2-3 kali...

since then asyik oder makanan ni jer, hehe


Makanannya ialah......


Mee homemade !!  dalam menu ditulis "Lamee"

(yg. BEST tu sbb mee + kuah dia tu rasa sebijik mcm Maggi, hehe )

dan dimakan dgn sambal goreng (yummy!), cili dan kicap, serta halia dan kicap... tapi the last two tu aku taksuka sgt, hehe





siap ada brosur lagi mcmana mee tu dibuat dgn tangan, kalau weekends ada staff dia yg akan buat mee tu kat depan kedai....





Personal Verdict   :

Makanan    :       Recommended dishes - Lamee, Dumpling, Crispy duck - but kdg2 crispy duck ni 'kering'    sket..
Kebersihan  :      Not bad lar.


Value for money ?   Sedikit mahal  -sepinggan Lamee tu kalau xsalah aku dlm RM8-9. But WORTH IT sebab boleh makan 2 orang...ttg dishes lain tu takleh komen sbb byk yg takrasa lagik..


Nak datang lagi tak ?   SURELY !!! but lama2 makan benda ni boring gak... naktry yglain sbb ramai yg makan  menu nasi putih jer...

1 comment: